Dar ce credeți voi despre lucrul într-o agenție?
Directorul Creativ și Copywriterul american Mark Moll începe un proiect prin care vrea să spulbere miturile și stereotipurile celor din jur referitor la munca în agențiile de publicitate. Mark declară că "Majoritatea oamenilor din viața celor din domeniul publicitar nu înțeleg ce fac toată ziua oamenii creativi. Le pare că înțeleg, dar de fapt nu înțeleg nimic. Meseria noastră nu este ușor de înțeles. Oamenii înțeleg ce fac bancherii, vânzătorii sau contabilii, dar nicidecum ce fac creativii".
Mark a lansat 6 printuri în care a lăsat loc liber la sfârșitul fiecăruia, pentru ca agențiile să le folosească, scriindu-și numele. El îndeamnă cei care lucrează în domeniu să deschidă ușa agenției pentru o zi, măcar unui prieten, ca acela să vadă cu ochii săi ce se petrece toată ziua în agenție. E de părere că trebuie spulberată ideea vagă a societății. Mulți cred că totul se rezumă la a întârzia la lucru, a bea alcool și a face o zi întreagă un slogan de 3 cuvinte.
1. După ce vor auzi discuția ta cu un client își vor da seama de ce ești plătit atât de bine. Și de ce-ți place votca.
2. O zi ce va ajuta căsătoria unuia din publicitate să dureze încă un an.
3. Deoarece ei nu înțeleg ce face un Art Director în fiecare zi.
4. Uită să-ți aduci copilul la serviciu. E un lucru important pentru o familie fericită.
5. Te va ajuta să faci puțină lumină asupra faptului cât de greu este de fapt serviciul tău.
6. Stai toată ziua cu picioarele pe masă și doar vorbești. Cât de greu poate fi acest lucru?