Infografic - Marketerul modern
Să devii un marketer de succes nu mai înseamnă doar să elaborezi o campanie ce prinde la public, anunțând-o în toate canalele media posibile. Marketerul modern trebuie să dețină o minte ce gândește strategic și analitic, dedicată măsurării rezultatelor, dar întotdeauna dornică să introducă și un pic de creativitate.
Marketerul modern de succes trebuie:
- Să fie un scriitor creativ.
- Să poate diferenția contentul creativ calitativ.
- Să înțeleagă puterea social media în crearea legăturii cu consumatorii.
- Să știe regulile e-mail marketingului.
- Să fie dedicat măsurării eforturilor de marketing.
- Să primească plăcere de la utilizarea instrumentelor analitice și să vizualizeze tendințele.
- Să fie un expert în elaborarea bugetului.
- Să fie în căutare permanentă de noi instrumente și resurse pentru înțelegerea consumatorilor.
Marketerul modern este pe de-o parte artist, pe de alta om de știință.
Infograficul este elaborat de Matt Wesson, Marketing Content specialist la Agenția Pardot, Atlanta, SUA.



