Facebook trece de la scaune la aplicația Home
Pentru a doua oară de la fondare, Facebook lansează spoturi publicitare, ceea ce e cam neobișnuit pentru rețelele de socializare. De această dată, Facebook promovează noul smartphone HTC First, cu aplicația Facebook Home, ce va fi lansat pe 12 aprilie.
Scopul aplicației Facebook Home este de arăta mereu, pe pagina home a telefonului, activitatea prietenilor pe Facebook. În plus, poți vorbi pe chat, chiar dacă te uiți la o hartă, folosești o altă aplicație sau pe navighezi pe un alt site.
Scena primului spot se petrece la bordul unui avion și ne arată că și o călătorie de afaceri poate deveni interactivă. Este îndeajuns doar să intri în aplicația Facebook Home.
Față de primul spot care are mai mult "circ" în el, al doilea ne vorbește despre cât de apropiați ne sunt prietenii și rolul jucat de telefon în procesul de a fi cât mai aproape de ei.
Oricât de "meow" nu ar părea spoturile, oricum se găsesc și cei care le critică - mulți nu agreează faptul că vor fi înconjurați de un circ încontinuu.
Prima experiență în promovarea video, Facebook a avut-o anul trecut, când a lansat spotul - Facebook este ca și scaunele. Interpretările au fost, la fel, diferite. Campania s-a soldat cu multe video-parodii, comparând Facebookul cu multe alte lucruri.


