Dove reușește să cucerească și alter ego-ul bărbaților
Încă din anii 1950, Dove s-a poziționat ca o companie îndreptată spre produse pentru femei. Dar, de mai mulți ani, Unilever încearcă să cucerească un teritoriu nou - alter egoul bărbaților. Noua reclamă îndreptată spre bărbați vrea să spargă stereotipurile lor față de produsele de îngrijire a corpului. Dove încearcă să comunice bărbaților că îngrijirea personală este inclusiv și un lucru bărbătesc.
Deoarece bărbații se tem să pară prea moi de fire sau să fie acuzați de o altă orientare, Dove a avut grijă să creeze o imagine absolut bărbătească. Culorile predominante în toate reclamele sunt albastrul deschis, surul și surul metalic. Iar parantezele pătrate ce însoțesc sloganele, sunt mai apropiate de firea masculină. Să urmărim câteva spoturi dedicate produsele Dove Men+Care:
Gel de duș: Man Manual - Protection for Man's Outer Layer.
Deodorant: Man Manual - Risk of Malfunction.
Loțiune pentru față: Take better care.
Gel de duș: Skin care built in.
Deodorant: Tough on Sweat, Not on Skin.
Săpun pentru corp și față: Be comfortable in your own skin.
Șampon: Women shampoo wasn't designed for you.