Declarații de dragoste de la Dedeman

Miercuri, 27 Martie 2013 07:00

Afișele în rimă au împânzit România în anul 2012. Agenția de publicitate McCann Erickson lucrează de mai mulți ani cu compania de bricolaj Dedeman și mereu surprinde românii cu idei năstrușnice.

De data aceasta, campania din 2012 a fost însoțită de slogane în rimă, sub formă de declarații de dragoste:

Ești așa cuceritor, că-ți ofer un polizor.

alt

Te iubesc fără măsură și-ți dau un aparat de sudură.

alt

Ai un chip ca de păpușă, așa că-ți dau în dar o ușă.

alt

Tare-mi place dragostea, de-aia-ți cumpăr o vopsea.

alt

Te-aș lipi să stai cu mine, adeziv îți dau mai bine.

alt

Atomizor de-ai să primești, ce pomi ai vrea să îngrijești?

alt

Ești iubita ideală, de-aia-ți cumpăr o centrală.

alt

Romantismu-i desuet, mai bine îți iau parchet.

alt

Ești așa seducător, că-ți ofer un compresor.

alt

Când apari, e primăvară, așa că-ți dau lampa solară.

alt

Întreaga campanie a fost însoțită de spoturi video, radio și alte media. De exemplu, să privim un video:

You need Flash Player 9 or later installed to play this streamingvideo

Cele de mai sus, sunt doar câteva din totalitatea de mesaje folosite pe parcursul campaniei.
Altele sună așa:
- Dragostea-mi ca să se vadă, am să-ți dau în dar o cadă.
- Ca să-ți spun că te iubesc, motosapă-ți dăruiesc.
- Vocea ta e-o simfonie, așa că-ți dăruiesc o bucătărie.
- Iubirea e un lucru rar, așa că-ți dau un balansoar.
- Te ador și te iubesc, gresie îți dăruiesc.
- Dragostea-i dulce ca o clementină, așa că-ți cumpăr mobilier de grădină.
- Te iubesc și-ți dau cu dor hotă, plită și cuptor.

Cercetările au arătat că această idee amuzantă de promovare a avut un impact pozitiv asupra companiei Dedeman, devenind în ultimii ani unul din liderii din domeniu.

*Foto: Cristi Kapa, Irina Kaiser, alte surse de pe internet.