Campania Orange - Dorințele prind formă

Primăvara aceasta, la Orange predomină o atmosferă de wow, balene, dorințe și lucruri mari. Cu ocazia aniversării de 15 ani, Orange a pregătit o campanie amplă susţinută de execuţii outdoor, POSM, radio şi TV. În vizor se află noul Abonament Balena, al cărui concept creativ a fost gândit de Publicis Moldova, iar producția video realizată de TGM Studio.
Lansarea noului abonament a fost anticipată de o campanie de teasing, cu execuţii outdoor şi TV, în cadrul căreia publicul a fost anunţat să fie gata pentru “CEVA MARE”:
- spot teaser 1 - Orange Teaser Fii gata pentru ceva mai mare 1
- spot teaser 2 - Orange Teaser Fii gata pentru ceva mai mare 2
- outdoor teaser - Orange Teaser Fii gata pentru ceva mare.
În revealing, Publicis Moldova vine iarăşi cu o producţie autohtonă de calitate – un spot TV absolut emoţionant, în care s-au filmat mai mult de 300 de oameni. În procesul de producţie a fost implicată o echipă mare de profesionişti care au lucrat timp de 10 zile pentru a crea unul dintre cele mai grandioase spoturi comerciale din Moldova:
- outdoor - Orange Abonament Balena 5 GB pe smartphone
- spot video - Orange Noul Abonament Balena
- print - Orange Abonament Balena Cel mai mare pentru navigare.
Surpriza din spotul TV este formaţia Zdob şi Zdub. Curând băieţii îşi vor lansa un nou album – “Moldovenii s-au născut”, iar Orange Moldova le este partener în organizarea concertului de lansare la Chişinău şi Bălţi:
- spot video - Orange Ce formă au dorințele tale? Zdob și Zdub.
- spot video - Orange Concert Zdob și Zdub Moldovenii s-au născut
- outdoor - Orange Concert Zdob și Zdub Moldovenii s-au născut.
Echipa Publicis Moldova şi-a dorit sa ilustreze cât mai spectaculos sursa de inspiraţie pe care o reprezintă Abonamentul Balenă, şi anume libertatea în comunicare şi posibilitatea de a savura din plin experienţa de navigare la viteza 4G direct de pe telefonul mobil.


