Audi prezintă: Abstinența de la mașini de lux
Audi compară condusul unei mașini de lux cu pierderea virginității, chemând clienții la abstinență. Abstinență până în aprilie 2014.
Campania are titlul de „Abstinența de la mașini de lux” și ne arată diferiți tineri care rezistă tentației de a conduce mașini de lux fabricate de companii ca Mercedes, BMW, Lexus.
În schimb, tinerii aleg să aștepte momentul apariției unei mașini speciale. Pe o coloană sonoră rock și imagini cu noul Audi A3, sloganul îi îndeamnă să aștepte până în aprilie 2014.
Don't regret your first luxury car. The uncompromised all-new Audi A3.
Cele mai interesante momente sunt istoria tânărului din umbră care și-a ruinat viața cu un non-Audi, și istoria altuia care s-a concediat din cauză că i-a fost oferit un Mercedes-Benz ca mașină de serviciu. Câteva momente au fost au fost extrase și separate în spoturi aparte.