Ambalaje creative. Colecția 1
Chiar dacă suntem învățați de mici să nu judecăm cartea după copertă, anume prima impresie este importantă pentru a crea o idee despre un anumit lucru sau persoană.
Biscuiții Bla Bla
De obicei, politica corporativă interzice lucrătorilor să discute în oficiu pe teme ce nu sunt legate de serviciu. Din această cauză, ei fac pauze de ceai sau cafea, unde discută pe îndelete și mai mănâncă niște biscuiți. Pe ușițile ce se deschid, sunt scrise teme de discuție. Iar în cazul în care cineva vorbește prea mult, îi puteți da să mai ronțăie un biscuit, ca să-i fie gura ocupată.
Pâinea bogată în proteine Fit Buns
Sport clubul Fitness Academy a făcut parteneriat cu o brutărie ce vinde pâine în apropierea clubului. Împreună au creat o pâine sănătoasă, ce conține un cupon de a vizita gratuit clubul. Circa 3000 de cutii au fost vândute, 658 persoane au venit la sală, iar 217 au cumpărat membership cards. ROI a constituit 115%.
Tabletele Clearasil
În Spania, pentru a mări rata de prescriere a gelului Clearasil de către medicii dermatologi, Clearasil a venit cu această ideea interactivă. În primele trei luni, numărul de prescrieri a crescut cu 45%.
Vinul Cole & Weber United
Ce bine ar fi dacă în timpul vacanței de iarnă ai sta cu un pahar de vin la focul călduț al șemineului! Ambalajul a fost destinat pentru perioada rece a anului și nu reprezintă doar un ambalaj bun și comod pentru a fi transmis în calitate de cadou. Savurând vinul, bucățile de lemn pot fi aruncate în șemineu.
Pasta de dinți Colgate
În Franța, pentru a promova noua pastă Colgate Max Night, a fost făcut un parteneriat cu o rețea locală de pizza. Mesajul din cutie amintește celor ce au comandat pizza că trebuie să folosească pasta de dinți, pentru ca respirația de la cină să nu devină respirația de dimineață.
Ceasurile rezistente la apă Festina
Pentru a atrage atenția clienților, au fost create ambalaje transparente, pline cu apă distilată, în care au fost plasate câte un ceas. Prin acest test, clienții se pot convinge îndată de proprietățile ceasurilor.
Ștergarele Kirei
Destinația de bază a ștergarelor este de a șterge. Pentru a accentua această proprietate, compania Kirei a creat un ambalaj în formă de creion, din care iese un capăt al ștergarului - creând impresia că e o gumă de șters.
Brutăria Kohberg
Cel mai mare producător de pâine din Danemarca, Kohberg, a devenit sponsorul Societății de Combatere a Cancerului din Danemarca. Brutăria a creat un ambalaj special pentru chifle din secară, cu mesajul: Support the breasts. O parte din venitul de la cumpărarea acestora, a revenit Societății.
Crenvurștii Porkinson
Porkinson produce crenvurști după rețetă specială, apreciată de britanici. Parkinson, autorul companiei și al designului, a conceput logoul cu papion colorat. Cu timpul, ideea papionului a pierdut din valoare, dar iată că designerii moderni au decis să învie ideea inițială. Papioanele flamboiante încorporează chintesența autorului, care le considera simbolul englez al exuberanței și a clasei înalte.
Producătorul ustensilelor de bucătărie Scanwood
Compania norvegiană Scanwood ce produce ustensile de bucătărie din lemn, a dorit să comunice că produsele lor sunt eco-friendly și făcute din materiale naturale.